انتخاب اصلح با عقلانیت و تدبر صورت می‌گیرد 
کد خبر: 4202724
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

انتخاب اصلح با عقلانیت و تدبر صورت می‌گیرد 

فرماندار سرایان گفت: انتخاب اصلح در یک فضای عاقلانه و با تدبر صورت می‌گیرد لذا باید با عقلانیت به تصمیم‌گیری پرداخت.

یاسر رضوی، فرماندار سرایانیاسر رضوی، فرماندار سرایان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است که وظیفه آن قانون‌گذاری و نظارت بر قانون است. اگر در یک کار اجرایی کوتاهی و نقصی انجام گیرد ممکن است در مقطع زمان خاصی را در جامعه دچار آسیب کند و قابل جبران نیز است اما در حوزه قانون‌گذاری که به صورت طرح و لایحه وجود دارد، یک قانون خوب می‌تواند مسیر پیشرفت کشوری را تضمین کند و برعکس آن ممکن است مسائل متعددی را اجرا کند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی یک نظام مردم سالاری است، اظهار کرد: انتخابات امسال از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که بعد از فتنه 1401 انجام می‌شود و در دولت مردمی که تازه تشکیل شده و پرتلاش‌ترین دولت است به فرمایش مقام معظم انقلاب و آن را شایسته تقدیر دانسته‌اند.

رضوی گفت: تمام تلاش دشمنان این است که فاصله و شکافی بین مردم و مسئولان به نمایش بگذارد لذا حضور در پای صندوق‌های رأی می‌تواند به طور قطع خط بطلانی بر تصویر سازی دشمنان باشد.

فرماندار سرایان تصریح کرد: در حال‌ حاضر در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ایی اتفاقات بسیاری رخ داده و برای اینکه ایران اسلامی همیشه سربلند باشد لذا حضور حداکثری باعث امنیت کشور خواهد شد. برگزاری انتخابات در کشور یک فرایند مردمی است و وزرات کشور به عنوان مجری و هدایتگر این موضوع است و نقش مردم در برگزاری انتخابات کاملاً پررنگ است.

رضوی اظهار کرد: اگر اصل سلامت انتخابات بر اساس فرمایشات رهبری رعایت شود و نامزدها باید از تخریب و اقدامات غیر اخلاقی اجتناب کند و به بیان ویژگی های خود به صورت شفاف بپردازند و رقابت اخلاق مدارانه را سرلوحه کار خود قرار دهند و این کار به انتخابات امن و سالم کمک خواهد کرد.

فرماندار سرایان گفت: امسال در صداسیما یک بستری را در اختیار نامزدها قرار داده تا برنامه‌ها و دیدگاهاه خود را بیان کنند لذا مشارکت فعال رأی اولی‌ها که برای اولین بار وارد این فضا شده و جشن تکلیف سیاسی را پشت سر می‌گذارند و در یک فضا عاقلانه و با تدبر به تصمیم گیری می‌پردازند تا انتخاب اصلحی داشته باشند. 

وی با بیان اینکه کشور ایران مستقل است، اظهار کرد: تمام تلاش دشمنان این است که مردم را از فضای انتخاباتی دور کنند لذا اگر رأی موثر نیست برای چه دشمنان تلاش می‌کنند که جامعه را ناامید کنند و مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند حماسه دیگری همچون 22 بهمن خواهند آفرید.

انتهای پیام
captcha